Padel & Tennis
på Urdavallen

Bokningar för både Padel och Tennis görs i appen Playtomic. Ladda antingen ner appen i telefonen eller gå till hemsidan för att göra din bokning.

Prislista

Avbokning går att göra fram till 6 timmar innan bokad tid.

Padel

• Icke medlem

180 kr/timme

• Medlem

150 kr/timme

• Hyra rack

40 kr/rack

• Köpa boll

85 kr/styck

Swisha hyra/köp till 123 127 43 56

Racken för uthyrning ligger i en låda inne på banan. Bollar ingår inte i hyran av rack. När ni spelar lägger man bara lådan utanför banan, men glöm inte att lägga tillbaka lådan inne i buren efter spel så den blir inlåst.

• Icke medlem

100 kr/timme

• Medlem

75 kr/timme

För tennisen har vi inte längre någon årsavgift där man betalade en summa för att spela hela året.

Medlemspris

För att du som är medlem i Urshults IF ska kunna få rabatterat pris på Padel eller Tennis behöver du:

1. Ha ett konto på Playtomic
  2. Gilla Urdavallen så att vi hittar dig i systemet (sök på Urdavallen och klicka på det lilla hjärtat)
  3. Meddela sedan Martin Karlsson vilken mailadress som är kopplad till kontot. Då lägger vi till dig i rabattgruppen.

Martin Karlsson
martin.karlsson@ahlsell.se

Nyheter Padel & Tennis

Ansvariga

Om det är något som inte fungerar när ni ska spela kan ni kontakta någon av följande

Andreas Liljeberg

Martin Carlsson

Hampus Hellberg

Tack till

En stor bidragande orsak till att bygget av vår padelbana kunde genomföras är den stora uppslutningen av sponsorer som bidrog med att ro ekonomin i hamn. Det finns en stor vilja att bidra till att hålla Urshult levande med aktiviteter för alla åldrar. Utan er sponsorer hade detta inte varit möjligt.

Från styrelsen vill vi även rikta ett oerhört stor tack till Padelsektionen som genomförde projektet av padelbanan på kort tid och på ett väldigt bra sätt. De som har ingick i gruppen var Andreas Liljeberg, Adam Sund, Martin Karlsson, Farre Uzun, Marcus Sjöman, Jim Dahlberg, Axel Sund och Hampus Hellberg. Ett varmt tack även till övriga som varit med och hjälp till.